tisdag 20 oktober 2009

ÄLSKLING!

Jag var precis på toaletten för att göra något som jag borde gjort ungefär vid 10-tiden i morse, men som av olika orsaker inte blev av. Så när jag kom hem från min middag var behovet trängande akut. Jag BEORDRADE min slutarmuskel att hålla ut några minuter till, medans jag under ljudet av ständiga väderlättnader kopplade in PC'n för att hinna skicka ett hjärta till min fru på MSN.

När jag kommer tillbaka ser jag detta:
går till sängen, tar med hemtelefonen, puss

Men, jag kan inte ringa hemletefonen, det är ogiltigt nummer (Det går inte att ringa Stockholm från Turkiet). Hon har gått från datorn! Jag kan inte komma i kontakt med henne! Min soulmate och jag har ett kommunikationsproblem! Man kunde sätta folk på månen 1969, men att låta mig få ringa HEM är helt omöjligt!

Jag vill inte störa min sköna höna heller genom att ringa mobilen, för känner jag henne rätt är det en stapel kvar på batterimätaren och den ligger på laddning vid datorn.

KRAM älskling, förstår du nu varför jag inte ringde på hemtelefonen?

1 kommentar:

Anonym sa...

PUSS! Du kan ringa min mobil när du vaknar :)