onsdag 20 januari 2010

Tävlingen är avgjord!

Jag vet inte om jag ska känna mig förärad, det finns en viss risk att det blir lite "jag mötte Lassie" över detta inlägg. Våra grannar bestämde sig för att ställa upp i tävlingen för Sveriges fulaste snögubbe, och inte nog med att dom vann en jordskredsseger, dom utklassade dessutom all konkurens i "VÄRLDENS fulaste snögubbe". I morgon åker de till Jupiter för att ställa upp i solsystemets fulaste snögubbe. Därefter är det stor chans att dom står ögt mot öga med becklofenkerna i Andromedagalaxen som enligt säkra källor står för den galaxens bidrag.

Jurryns motivering löd: För en motbjudande stor mun, artikulerad med en röd handduk vilket fick denna ofomerliga klump likna monstret i Hellraiser efter att det rullats i Marsh Mallows och legat i en microvågsugn.

Lycka till Grannarna, jag har sett skapelsen på nära håll, ni kommer vinna, det vet jag!

Inga kommentarer: