torsdag 17 december 2009

Tiger Woods senaste älskarinna

Idag trädde ytterligare en i raden av Tiger Woods påstådda älskarinnor fram. Kvinnan som vill vara anonym råkade i alla fall fastna i kameran hos en av våra egna papparatzis när hon lämnade deras kärleksnäste i Tensta.

När vi frågade kvinnan var hon förvånande pratsam, och på frågan om hur de hade träffats avslöjade hon;
- Vi sågs i USA när jag uppträdde på en porrklubb dit män med lite annorlunda böjelser ofta beger sig. Jag frågade Tiger om han ville ligga med mig och han svarade, "Listen honey, I might be known to stick my dick in anything that can still walk and still breaths, but you are just to bizzare even for me".
- Men han ångrade sig efter 2 kilo kokain, och sedan dess har jag ju en hållhake på honom, så nu tvingar jag honom till sex en gång i månaden, tänk om det skulle komma ut att han dessutom har en pervers läggning, ti-hi.

Vi har försökt nå Elin för en kommentar, men enligt nära källor ligger hon i ett en-veckas bad av ren etanol för att sterilisera kroppen efter vetskapen om var "hennes" batong varit inne i.

Uppdateringar följer inom kort...

Inga kommentarer: