tisdag 22 december 2009

Handling med frun....

Att man aldrig lär sig... Min milf till fru sa i morse "Kan vi inte åka och handla tillsammans?". Javafan tänkte jag, det går väl bra. Detta resulterade i en handlingstur som tog över en timme mot normalt 10 minuter om jag hade gjort den. Tro mig, jag älskar min fru över allt annat, men bilden ni ser nedan är när jag stått och väntat på att mitt sällskap skulle gå 10 meter och hämta ett paket spagetti... och detta tog ungefär 5 minuter och resulterade i massa andra suspekta saker som hamnade i vagnen.

2 kommentarer:

Annica sa...

meh!! 1 timme är väl inget??? :-D

Utmanar dig härmed, Cata: - Jag vill se dina skolfoton från 6:an-9:an här på bloggen.
Själv har jag 6:ans & 9:ans på min!! :-D
http://mitt40race.blogspot.com/

OCH (!!), jag vill ha den officiella varianten! ;-)

Annica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.