fredag 4 juli 2008

Gnälliga föräldrar

Morset säger:
Tjalopp! Nu ska jag inte kritisera dina bloggar eller så. De är alltid intressanta. Men den sista tror jag hade 10 stavfel.
Cata säger:
Ojdå, måste kolla
Cata säger:
Hmm, jag var lite onykter när jag skrev den tror jag
Morset säger:
Den om Sandhamn var rättstavat det mesta tror jag. Men inte den om halshuggningen. Troligtvis så var du onykter
Morset säger:
Jag ville inte göra dig generad och skriva det som en kommentar, så kommentaren kommer alltså här istället.
Cata säger:
Jo, det var nog så.... lite.... känner mig lite taskig att vara så cynisk... men som sagt, jag är så less på alla religösa idioter
Morset säger:
Det var inte taskigheten som störde utan stavningen.
Cata säger:
Usch, och en punkt har jag fått in i parentesen också....
Cata säger:
Nu då...?
Morset säger:
jag har läst om nu och det var bara 7 stavfel
Torkel säger:
Baben hittade bara 5
Morset säger:
Ok jag ska läsa igen

Inga kommentarer: