tisdag 29 juni 2010

En Bajs au lait tack...

Jag har en nära vän, han och en kompis har en liten lek tillsammans. Det hela började med den berömda ”overheadbjasen” som finns dokumenterad med bild lite längre ner. Den här leken har på senare tid eskalerat lite, det har nästan blivit lite gränsandes till äckligt. Det har bajsats i handfat och andra ställen som nog inte kan klassas som helt normala ställen att bajsa på.

Här kommer några citat från en MSN-konversation rörande ämnet idag om de senaste händelserna…
- ”ja duschade... han skulle duscha efter så jag tryckte upp röven på duschväggen... o bajsade en sån feeet blaffa som fastnade på väggen ”
- ”tänkte bajsa i hans rolleblades men de skulle va lite jobbigt att fp bort”

Jag kunde inte hjälpa och ville komma med ett litet tips som jag läste om i Rocky…
- ”Köp hem en god chokladglass.... ät upp lite granna.... bajsa och täck över med glass....”
Vi diskuterade även aftershave, tandkrämstuber, duschmunstycken, bajsa och rulla in toapappret i rullen igen, men det hela slutade så här…

- ”ja sket en halvlös ljusbrun laddning med en del matrester i... i hans favorit stora kaffemugg... och hällde på lite vispgrädde.. o in me den i kylen”

Jag tyckte det var fyndigt, spännande och lite nyskapande! Jag rekomenderar starkt min vän att söka in på konstfack nästa år, det här är konst när det är som bäst!

Inga kommentarer: