fredag 29 juli 2011

En alledes vanlig händelse på en seglingssemester

Jag sitter bredvid en man, eller bredvid kanske är fel ord, vi sitter i två separata bås. Vi ska göra något mer eller mindre intimt, vi ska bajsa tillsammans. Han satt i sitt bås när jag klev in, vi har aldrig träffat varandra. Det ligger en spänning i luften, vem ska lägga den första prutten, den som alltid ligger framför bajset? Jag hör hur han suckar och tar sats och där kommer den, en krakel spektakelmök som får rutorna att skallra. Mannen som står utanför och rakar sig rycker till och dra på vatten för att låtsas skölja sin rakhyvel.

Jag tar tillfället i akt och släpper slutarmuskeln och öser på, hela tjocktarmen rusar mot slutarmuskeln och forcerar igenom uppskattningsvis 2 kilo avföring inom loppet på 5 sekunder.

Nu sitter vi och väntar ut varandra, vi har inte sätt varandras ansikten, vi vill båda att det ska förbli på det sättet. Jag hör hur han reser på sig, torkar sig snabbt, han vill vara härifrån innan jag kommer ut genom dörren. Jag vill samma sak, det är en oskriven regel, vi har hört varandra göra oss av med de hemskheter som bott i vår kropp de senaste 12 timmarna… det hela är obehagligt, men vi har kalrat oss, han hann ut genom dörren innan jag var klar, det hela slutade lyckligt.

2 kommentarer:

Annica sa...

Du är sjuk!!! :-D

Anonym sa...

Favoritämnet..